Przewód połączeniowy do ZF 6HP19A, 6HP26 i 6HP32 VAG

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników ZF 6HP montowanych w autach grupy VAG do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.


Przewód połączeniowy do Multitronic VL30 TEMIC i DSG DQ200

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników Multitronic VL30 oraz DSG 7 0AM DQ200 montowanych w autach grupy VAG do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy oraz programowania.


Przewód połączeniowy Multitronic 01J/0AN i DSG DQ250 02E

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników Multitronic 01J/0AN oraz DSG DQ250 montowanych w autach grupy VAG do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.


Przewód połączeniowy VGS NAG2 722.9 EGS1 EGS2 EGS3 EGS4-3 EGS4-4

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników VGSNAG2 722.9 montowanych w mercedesach do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.

Przykładowe samochody:

Mercedes-Benz C230,C280, CLK500, CLS 350,CLS500, E280, E320, E350, GL 320, GL 450, ML 63 AMG, ML 350, ML500, R320, R350, S320, S500,S550 4Matic SL500, SLK 55 AMG


Przewód połączeniowy VGS FCVT, VGS2 FCVT 722.8

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników VGS FCVT i VGS2 FCVT 722.8 montowanych w samochodach marki mercedes do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.

Przykładowe samochody w których montowana była skrzynia biegów 722.8:

Mercedes-Benz A150/160, A170, A200, B180, B200


Przewód połączeniowy VGS-FDCT VGS2-FDCT

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników VGS FDCT i VGS2 FDCT montowanych w samochodach marki mercedes do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.

Przykładowe samochody w których montowana była skrzynia biegów DCT:


Przewód połączeniowy MPS6 SPS6 W6DGA GETRAG

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników MPS6 SPS6 W6DGA GETRAG PowerShift montowanych w samochodach np FORD do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.


Przewód połączeniowy ZF 6HPxx BMW ROVER JAGUAR

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników 6HPxx montowanych w samochodach marek BMW ROVER JAGUAR  MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.


Przewód połączeniowy ZF 8HPxx

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników ZF 8HPxx do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania


Przewód połączeniowy DSG 0B5 DL501 STRONIC

Umożliwia podłączenie na "stole" sterowników 0B5 DL501 montowanych w samochodach grupy VAG do urządzenia MechaProg A, celem wykonania diagnozy, testów oraz programowania.


Mechasoft Sp. z o.o.

20-703 Lublin, ul Cisowa 11/107, tel. +48 666 3 777 44   NIP: 7123374782    REGON: 381316630    KRS: 0000749056

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy KRS 

Kapitał zakładowy: 20 000 .

Copyright © 2018 Mechasoft. All rights reserved.

 

Search

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Nasza polityka prywatności Tak, zrozumiałem, zgadzam się Zamknij